DIY Sorcova Vesela

Anul acesta fiica mea si-a dorit petrecere de Sf. Stefan. Avand in vedere ca aceasta zi este chiar in mijlocul vacantei de iarna, i-am anuntat repede prietenii care sunt disponibili sa vina sa petrecem impreuna. Pentru ca se apropie si Anul Nou si tot am cantat prin casa „Sorcova vesela” am zis sa cumparam o sorcova. Insa nu stiam cum sa gasesc timp sa caut pe la florarii etc. O mamica mi-a zis sa-i fac eu o sorcova si de aici…. mi-a venit apoi ideea sa fac de ziua ei si un Atelier de Sorcove. A fost o idee minunata, am initiat astfel o traditie, in fiecare an cu ocazia zilei de Sf. Stefan vom avea Party + Atelier de Sorcove. 😉

sorcove

Pentru o sorcova vesela aveti nevoie de: hartie colorata creponata, bete uscate/crengute, folie de aluminiu pentru imbracat crengutele si scotch/banda adeziva. Am ales o varianta foarte simpla de sorcova, avand in vedere ca cei mici aveau varste cuprinse intre 3-6 ani. Crengutele/Betele se imbraca in folie de aluminiu, hartia creponata se taie si se formeaza cat mai multe flori colorate, le legam la capat cu scotch si apoi le prindem pe bat tot cu scotch. Cand sunt gata, se canta cu energie si veselie:

sorcova

Sorcova, vesela,
Să trăiţi, să infloriţi:
Ca un măr, ca un păr, 
Ca un fir de trandafir. 
Tare ca piatra, 
Iute ca săgeata.
Tare ca fierul, 
Iute ca oţelul. 
La anul si La multi ani!

Cu pasiune si entuziasm, Ana-Maria Sulu (Teacher Anne)

Lasă un comentariu