Mr Snowman

My little snowmanAm decorat de-a lungul anilor: pereti, geamuri, holuri, clase, incat am dezvoltat o adevarata pasiune… pasiune pe care o exercit cu drag, in continuare, atunci cand organizez evenimente private pentru copii. Suntem in pragul minunatelor sarbatori de iarna si gandul ne este intodeauna la cei dragi; tindem sa-I surprindem cum putem mai bine, inspirati fiind de magia iernii. Mr Snowman este un personaj care prinde viata atat in casele oamenilor cat si in clasele din gradinite si scoli.  Ii puteti, de asemenea, da orice nume doriti, eu ii spun simplu Mr Snowman (mi  se pare  mai elegant) mai tarziu, o voi lasa pe fiica mea (cand va mai creste) sa-I dea un nume dupa bunul plac.

Ce e cu acest Mr Snowman? Este o decoratiune! Poate fi folosita atat in camera copiilor sau pentru decorarea unui clase. De cate ori organizez evenimente pentru copii, obisnuiesc sa-mi fac singura decoratiunile si de cele mai multe ori, cu ce am prin “camara”… va spun mai tarziu ce-I cu camara mea! Uneori, sunt ajutata de copii, este o adevarata incantare pentru ei sa poata contribui la „designul” unei incaperi pentru o petrecere/workshop etc.  Asadar, pentru atelierul de creatie  “ Santa’s Workshop” din aceasta iarna, am hotarat ca piesa decorativa centrala sa fie Mr Snowman! Mr Snowman este facut cu ce am avut la indemana. Camara, pe care orice om o are la casa lui, eu am transformat-o intr-un atelier, unde imi tin toate materialele de care am nevoie pentru cursuri si astfel de evenimente.

Cum se face Mr Snowman? Simplu!1_XDPHNABS

Aveti nevoie de:

–         carton (doua bucati rotunde pentru body). Eu am folosit cartonul de la cutia de apa Bucovina. Mi-a ajuns chiar si pentru” legs”!

–         Coli colorate/albe, ambalaje cadouri; de exemplu pentru nasturii lui Mr Snowman am folosit o sacosa de la Zara (mi-a placut acel bleumarin).

–         Foarfeca, creion, marker, capsator, dublu adeziv

–         Multa Inspiratie… Voi creati acest personaj, va puteti juca cum doriti cu outfitul lui! Mai ales daca va ajuta si copiii, va fi o activitate de neuitat!Eu am renuntat la caciula pe care i-o facusem initial… am imprumutat o caciula de iarna,  de la fiica mea si a iesit mult mai funny!

Voi pune mai multe poze de la evenimentul privat (cu toate decoratiunile) in curand!Dupa cum se poate vedea din poze, am fost asistata de spiridusul meu! 🙂

Enjoy! Fiti creativi!

Teacher: Anne -Marie

DSC04989DSC04993DSC04994

Lasă un comentariu