Counting Kittens Game

In aceasta dupa amiaza facand ordine prin sertarele mele de arts & crafts am dat peste o punga plina de pisicute. Just wonderful! 🙂 Chiar ma gandeam zilele astea cum sa fac sa o atrag pe Iris catre cifre, matematica, sa nu fiu „too pushy”. O inteleg perfect, daca imi seamana si se pare ca da, si tot mai mult 😉 e clar ca nu o sa faca o pasiune din stiintele exacte. Asadar, avand la indemana niste pisicute din lemn, frumos colorate am desenat rapid cateva cosulete pe care le-am numerotat. Aceasta activitate o voi pune in aplicare si la clubul meu de engleza pentru copii „Engleza MultiSensory”,unde vom numara si vom umple corespunzator cosuletele cu pisicute. Vom consolida astfel cifrele si culorile in limba engleza. O activitate lejera si placuta, copiii adora animalele si mai ales pisicutele.

ki

Pentru aceasta activitate aveti nevoie de:

* carton colorat, carioci, aparat de plastifiat si pisicute sau altceva (bile, margele etc)

k

Cu drag,

prof. Ana-Maria Sulu (Teacher Anne)

Lasă un comentariu